web statistics
Ludwiades: O ministro

14.9.06

O ministro


Vaig veure un dia la programació del festival de Cap Roig a Calella de Palafrugell i mentre me’l mirava pensava: a veure si hi ha alguna cosa interessant perquè em vindria de gust fer una escapada cap a la costa brava i veure un concert en aquests jardins. I sí senyor, vaig trobar una actuació que em venia de gust, el Gilberto Gil, l’actual ministre de cultura del Brasil i cantautor reconegut des dels anys 60.

Va ser un concert molt complet, didàctic i divertit. El senyor Gil va anar fent un recorregut per la seva vida tot passant pels diferents ritmes que tan bé coneix, interpreta i fusiona: la Samba, la Bossa Nova,el Reaggie i el Pop-Rock. Tot això ho anava fent explicant petites anècdotes sobre les cançons, algunes de seves i altres que no,com la versió d’Imagine que va fer i que vaig trobar preciosa. Al final com passa gairebé sempre amb els músics brasilers es va anar escalfant va anar connectant amb el públic i el senyor Gil amb als seus 64 anys va començar a saltar dalt de l’escenari com si fos un xaval, el públic, com no podia ser d’una altre manera vàrem acabar tots d’empeus ballant i picant de mans al seu ritme mentre els més estirats “Calellencs” anaven desfilant cap a casa.

Etiquetes de comentaris: , ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici