web statistics
Ludwiades: Un dijous més al Txako

27.12.05

Un dijous més al Txako



El sargent Bosque ho va descobrir i des d’aleshores per defecte sempre diu el dijous que vulgueu anar a prendre alguna cosa jo estaré al Txakolín. I així ho fa dijous sí dijous també allà el pots trobar i com que no cal demanar taula s’hi presenta qui vol de la forma més fàcil.

La veritat és que el local està molt bé, té el que ha de tenir un bon servei, un producte de qualitat i un preu assequible. El servei està capitanejat pel Paco, l’encarregat, que si no fos perquè ens va explicar que és de la Barceloneta de tota la vida diries que es Donotiarra. Un home que sap fer les bromes necessàries sense agafar més confiança de la que li donis i sempre t’acaba convidant a alguna cosa o arrodonint el preu de manera que et sentis ven tractat. El producte és senzill són pinxos i montaditos però molt bo, els meus preferits són d’albergínia, ceps, pernil salat i parmesà i el de pebrots del padrón amb vedella , que acompanyats amb una cerveseta, una sidra o un Txakolín estan de conya. I finalment el preu, t’acaba surtin per uns 20€ postre inclòs, m’oblidava dir que els postres també són deliciosos i sino que li preguntin a la Bi...

M’ha vingut de gust escriure sobre el Txako perquè dijous passat i vam anar i vam estar molt a gust, d’una banda per les virtuts del propi restaurant com ja he explicat i per l’altre perquè érem una bona colla: El Dani i la Mar, l’Albert i la Jordina, l’Albert i la Bi (que se n’anava al dia al dia següent a Rio i això va ser el motiu que ens trobéssim), el Pol i la Sara, el Roger, la Carolina i jo i el Santi i la Nur que feia molt temps que no els veiem i que em va fer il·lusió comprovar que estaven bé i que tenen nous projectes.

El millor de tot és que cada dijous que anem al Txako és diferent i sempre ve de gust tornar-hi.

Etiquetes de comentaris: ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici