web statistics
Ludwiades: Ricard 3r

16.11.05

Ricard 3r



La setmana passada vam anar a veure Ricard 3r al Teatre Lliure. No era la primera vegada que veiem una versió de Shakespeare actualitzada però sí la primera dirigida per l’Àlex Rigola (les altres vegades havíem vist Macbeth i el Rei Lear dirigides pel Calixto Bieito al Teatre Romea).

A diferència de l’estil més destripat i gore de Bieito l’adaptació de Rigola em va semblar fins i tot dolça, a voltes un tant naïf i buscant més la complicitat del públic i la comicitat en comptes de la provocació, tot i situar l’acció en un bar de putes i assessinar a tots els Ducs, Comptes i Lords que hi haguessin a l’escenari!!.

La veritat és que no em va impresionar tant com ho va fer el Rei Lear, fins ara la que m’ha frepat més de les tres, però vaig disfrutar especialment amb la interpretació del Pere Arquillué, sobretot per la seva dicció (em va emocionar en un fragment que parla arran de micro) i també la i d'en Joan Carreras que té un personatge per lluir-se i se'n surt molt bé canta, balla, riu, plora i és clar també mor.

També la combinació de diferents medis com ara el video, la música, la dança i la cançó interpretades pels mateixos actors i la utilització de l’espai en el que es denvolupen multiples accions a la vegada ens va fer gaudir d’alguns moments coreogràfics espectaculars.

Etiquetes de comentaris: ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici