web statistics
Ludwiades: Tour operador

12.9.08

Tour operador


Feia molt de temps que per qüestions diverses no podia fer una de les coses que més m'agraden, organitzar-me un viatge. Per mi és una manera de gaudir molt més de l'experiència del viatge. Triar el recorregut, la manera de viatjar, els hotels, llogar una casa, la relació amb els propietaris, recollir informació i prendre decisions, facilitar la feina als companys de viatge i després fer-los de guia. Per això és clar necessito que els companys de viatge siguin persones amb les que tinc confiança i que m'estimo i m'estimen prou com per no exigir. Al final el més exigent acostumo a ser jo mateix.

El viatge d'aquest estiu ha sortit rodó des del punt de vista organitzatiu. Els meus companys de viatge, La Carolina, l'Ariadna i el David (els petits encara no opinen) han quedat molt contents de les ciutats que hem visitat (Nîmes, Nice, Grasse i Montpellier) i de la casa que vam llogar a Còrsega. Era millor del que semblava a les fotos. Pel què fa als hotels crec que per la relació qualitat preu tots estaven força bé tret del de Niça que el vaig trobar horrible.

En general hem fet un viatge molt tranquil, hem conegut llocs bonics, interessants i amb molt d'ambient. A Còrsega vam tenir algun moment de crisi perquè teníem intenció de veure algunes coses i després ens vam adonar que era massa complicat, massa temps a la carretera, massa dur físicament i fins i tot perillós amb els nens a coll. Vam haver de reduir el nostre radi d'acció però malgrat això per mi va ser molt agradable, em va encantar l'illa. Crec que és bo anar-te'n amb el sentiment de tenir encara molt i molt per veure.

Nosaltres estàvem a Saint Florent (San Fiurenzu en cors) un poblet a l'inici del cap cors, separats per un coll de muntanya de la ciutat de Bastia i pel desert dels Agriates de la següent població gran en direcció al sud (Ille Rouse/Isola Rossa). Un lloc molt bonic. Era impactant la sensació de veure des de l'aigua muntanyes de més de 2000m o veure passar una vaca per la platja com ens va passar a Ostriconi. Crec que és una país per trepitjar-lo, per fer excursionisme i dormir a llocs diferents per poder-lo conèixer bé. Un lloc per veure'l de maneres diferents, per tornar-hi.

Etiquetes de comentaris: , ,

1 comentaris:

A la/es 16/9/08 , Blogger Ari ha dit...

A mi també em va encantar poguer compartir aquestes vacances amb vosaltres!visca l'estiu!!

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici