web statistics
Ludwiades: Quaranta i un

29.9.08

Quaranta i un



Aquest cap de setmana ha estat un cap de setmana de celebracions d'aniversari. D'una banda la Judith, la Tuti, que en va fer 40 i d'una altra el Marcel, el Tremens, que va celebrar el seu primer.


M'ho vaig passar molt bé a l'aniversari de la Tuti. Era la clàssica festa sorpresa i veritablement li vàrem donar una bona sorpresa, no s'ho esperava gens i em va agradar molt poder-hi participar. Tots estàvem força animats i encara ho vam estar més després de les cerveses que vam demanar i de les caipirinhes amb les que ens van obsequiar els organitzadors.


La barbacoa que van muntar els de can Rin també estava mot bé, mini hamburguesa, pinxito i amanida, estava mot bo i després el sistema de pastís repartit en 40 trossos amb una espelma cadascun li va donar un aire més festiu. Per acabar el joc que va muntar l'Aina amh preguntes sobre anècdotes de la Ju ens va fer riure una bona estona amb les seves sortides. Darrerament, els darrers anys, ens hem distanciat una mica de la Judith i el Lluís però són aquestes
distàncies que s'escursen ràpidament quan tens l'ocasió.


L'altre aniversari, el de dissabte per la tarda, el vam organitzar nosaltres òbviament. La Carolina s'havia ocupat de comprar llaminadures i regals per als nens i d'encarregar ensaimades,
brioixos i una coca com a pastís. Dissabte ho vàrem enllestir tot amb un parell d'horetes. Una compra, engalanar la piscina i preparar els entrepans que els vàrem fer entre la Bea i jo.


Com va passar al primer aniversari del Bernat, el Marcel és qui menys es va assabentar de que allò era una festa i de que ell era el protagonista, però fins i tot així s'ho va passar molt bé anant de mà en mà tota la tarda sense parar. És clar que el Bernat és qui s'ho va passar millor, sempre que hi ha més nens i música i jocs, no para, a l'inrevés, en comptes de cansar-se cada cop sembla que tingui més energia i fins que no se'n va anar tothom no va deixar de córrer i de saltar.


M'agrada veure que els meus fills fan anys i creixen acompanyats de les nostres famílies i dels nostres amics tant importants els uns com els altres.

Etiquetes de comentaris: , , ,

2 comentaris:

A la/es 1/10/08 , Anonymous Anònim ha dit...

Ei, felicitats, papes!

 
A la/es 21/10/08 , Anonymous Anònim ha dit...

Hola JOrdi , sóc la Tuti. No sé com ho haig de fer per que surti el meu nom.

La veritat és que em va fer molta il.lusió la festa-sorpresa dels 40 !!! Estic molt contenta i ara encara més quan veig que tothom s'ho va passar bé! També em fa molta gràcia fer els anys tan aprop del Marcel, així sempre m'enrecordaré!!
Tens raó amb això de que els últims anys ens hem vist poc... és una llàstima!!!!

Felicitats pel blog

petonets per tots

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici