web statistics
Ludwiades: Parell i parella

10.9.07

Parell i parella


Avui mentre buscava un missatge guardat he trobat la poesia (o simulacre) que vaig fer quan es van separar el Dani i la Jordina. En aquell moment em va saber greu des del punt de vista més egoista perquè són dues persones que m'estimo i pensava que amb aquesta separació en perdria com a mínim a uns dels dos.

Passats quatre anys estic content de veure que no tan sols no els he perdut sinó que he guanyat a dues persones més, a l'Albert i a la Mar, les seves actuals parelles, i això em sembla una gran sort. No ho desitjo en absolut però se m'acut la tonteria que si se segueixen separant i ajuntant-se amb altres persones tant maques com les seves actuals parelles, la propera vegada, no em farà cap pena i no escriure cap text com aquest:

Tinc dos amics que des que els conec sempre han estat parella
ell és molt guapo i guapa també n’és ella.
Com que m’agraden en tinc una foto a la paret de casa meva.

Ara, per primera vegada, ja no viuen sota una mateixa teulada
potser mai més hi viuran o potser algun dia hi tornaran
però sempre estaran dintre del mateix marc a la paret de la meva casa.

I és que les parets no són com els cors
són fredes i dures i no tenen pors,
no estimen, no odien, ni senten dolors.

En comptes de dos ara són un i un, però jo he fet números i em dóna el mateix.
Quan estic sol a casa i em miro la paret penso-com m’agrada ella-, penso -com m’agrada ell-

si no són parella com a mínim són parell!!

1 comentaris:

A la/es 3/1/08 , Anonymous Anònim ha dit...

Hola Jordi

La veritat es que quan vaig llegir aquest texte em vaig emocionar, em va servir per saber que darrera de tot absolutament tot, hi ha gent que t'estima, que t'espera per donar-te la mà. Ara he vist aquesta actualització i m'has fet vibrar altre cop, gracies per ser com ets "Ludwiada".

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici