web statistics
Ludwiades: Món Lachapelle

24.1.07

Món Lachapelle


Viure en el món que retrata David Lachapelle és una cosa que estic segur que no m’agradaria gens. És el món del glamour, del malgastar perquè guanyo tants calers que ja no sé què fer-ne, el món dels paparazzi i de les nines de silicona que inflen els seus cossos per fer-ne el seu medi de treball (com una mena de prostitució mediàtica), el món dels cantants de rap adornats amb objectes d’or fins a les dents (en sentit literal) i de les tremendes companyes de raça que els passen els seus enormes i rodons culs de gelatina de xocolata per la cara…

Veure el món que retrata David Lachapelle és una cosa que m’encanta, se’m cau la bava de veure com cuida cada detall de les seves fotografies. Cadascuna és una metàfora visual plena de sarcasme i a les quals es presten en molts casos els mateixos protagonistes reals, els actors, cantants, models i altres celebrities de l’exageradament ostentós món dels triomfadors americans.

Aquest Nadal els Reis em van portar el seu darrer llibre, Heaven to Hell i com ja suposava m’han entrat unes ganes tremendes d’imitar a l’artista, en la mesura del que pugui i triant com a referent altres realitats que em puguin interessar o motivar personalment. I siguin més assequibles és clar!

Etiquetes de comentaris: , ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici